Hulp bij het omhoogkrikke(n)
van volgers
Goed gemutst en goed besnord weet Bram de harten van heel Nederland te veroveren. Iedereen kent hem en iedereen wil bevriend zijn met hem.. toch? Blijkbaar zijn er nog mensen die Bram niet volgen, en dat pikt hij niet! Volg Bram in zijn kruistocht om nieuwe volgers binnen te halen. Alles is geoorloofd in Alles Voor De Follow.
Alles Voor De Follow is een samenwerking tussen Bram Krikke en Tele2. Het logo, de huisstijl en alle overige uitingen moeten dus een harmonie zijn tussen de twee partijen. Bram’s speelse mindset deed inspireren tot een 8-bit gaming vormgeving. De visuals zijn uitgebreid terug te zien in alle afleveringen, maar ook in allerlei promotiemateriaal. Zo stonden er verspreid door Nederland digitale Abri’s met Alles Voor De Follow.
Bekijk hier de video
In 2020 is de show genomineerd voor de AMMA Nomination week in de categorie Beste content- en engagementstrategie. Ook is Bram genomineerd voor de Best Social Awards.
Al met al kunnen we dus stellen; dat zit wel snor!
Wist je dat we vaker met YouTubers te maken hebben? Voor Bondgenoten, StukTV, Vrije Vogels, en alle series van KVK Beyond Business hebben wij ook heel wat mooie uitingen mogen produceren. Benieuwd? Ze zijn te vinden in ons portfolio maar natuurlijk ook op YouTube!
So What’s Next?